niedziela, 5 lipca 2015

Rozdział I / Wstęp





Kocham moje lalki

I one kochają mnie

Jest tutaj Juliet

Jest Sarah

Jest Evie

Jest Macy

Jest Liz

Jest Jess

Jest Kylie

Jest Anna

Jest Lola

Ale to nie to

Potrzebuję jej

Potrzebuję

Holly



Oto pierwszy rozdział  fanfiction The Dollhouse. Od razu informuję, że są one o wiele dłuższe, to jest po prostu taki wstęp. Jest to tłumaczenie, nie ja jestem jego autorką. Historia od razu mnie zauroczyła, jest zupełnie inna niż wszystkie pozostałe. Bardzo dobrze znam angielski, otrzymałam też zgodę i w taki właśnie sposób jesteście tu oraz to czytacie. Rozdziałów będzie sporo, na razie jest ich 58, ale cały czas dziewczyna tworzy nowe.

Uwaga:  W ff znajdują się motywy samobójstw, śmierci, zabójstw, seksu, narkotyków, uzależnień oraz tortur. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Pod tym króciutkim rozdziałem autorka wstawiła notkę, ale nie widzę potrzeby tłumaczenia jej. Pisała m.in., że jest to jej historia, jej pomysł, to wszystko  jest fikcją, Harry nie jest taki jak w tym ff. Wspomniała również o motywach o których pisałam wyżej. Na końcu dodała,  że ma nadzieję, że nam się spodoba.

Ja również mam taką nadzieję, ta opowieść jest świetna i dostarcza wielu emocji.

Dodam jeszcze spis bohaterów:

Holly Parker – Kate Upton

Dakota Parker – Blake Lively

Juliet Moore – Selena Gomez

Evie Wilson – Emma Watson

Lola Derani – Lucy Hale

Liz Conners – Naya Rivera

Macy Sobo – Phoebe Tonkin

Sarah Newman – Victoria Justice

Ara Marialetti – młoda Ariana Grande

Mina Georgiou – Nicola Roberts

Janet McLean – Frankie Sandford

Fran Sissly – AnnaLynn McCord

Christoper Clive – Ian Somerhalder

Maxine Clive – Zooey Deschanel

Harry/Zayn/Louis/Liam/Niall – oni sami

Mój tt: @littlexmeg

Mój ask: @megmeg15

Wattpad autorki: wintersnowlarry

Szablon będzie zmieniony, potrzebuję tylko kilku dni. :) 
Przeczytałeś/aś - zostaw komentarz.  

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=yWlVF-6IGNQ
Twitter:  #TheDollhouseff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz